Klachtenregeling

Klachtenregeling

Stap 1: Bespreek uw klacht met mij als behandelaar

Als behandelaar vind ik het belangrijk dat jij met een tevreden gevoel behandeld wordt. Mocht dat niet zo zijn en jij een klacht hebben over jouw behandeling, dan nodig ik je uit om deze met mij te bespreken. Mogelijk kan ik dan al genoeg opheldering geven om jouw onvrede weg te nemen.  

Stap 2: Breng je klacht in bij PPW

Mind-Practice werkt nauw samen met PPW (psychologenpraktijk Westerhaven). Mochten wij er niet uitkomen, dan kun je met je klacht terecht bij ppw. Voor de contactgegevens zie: www.ppw.nl

Stap 3: Schakel het klachtenmanagement in

Mind-Practice is lid bij de klachtenregeling van het NIP. Mocht je er samen met mij en ook met PPW niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg vis klachten@cbkz.nl. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier.  Het is belangrijk dat je cliënten (op je website etc.) informeert dat zij een mogelijke klacht kunnen indienen bij Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg via klachten@cbkz.nl. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier te vinden op klachtenformulier